Det komplette kassesystem til restaurationsbranchen
unTill / Quorion
Tilpasses let
Hver seperat database kan konfigureres og tilpasses din virksomhed. Du vælger hvad der skal vises, og hvem der skal have adgang til at benytte bestemte funktioner.
Menu styring
Håndtering af 12 retters menu med multichoice spørgsmål på f.eks. hver enkelt ret.
Statistik
Let tilgængelige beregninger af din nuværende lønprocent,køkkenprocent, DB1 og DB2, du har mulighed for at agere med det samme.
Send regning
Opret selvskabsfakturaen on the fly, og send den evt. pr. mail til kunden med det samme.
Driftsikker
EBM unTlill er ekstremt driftsikkert, da man ikke er afhængig af en central database eller server i modsætning til traditionelle restaurations løsninger.
Simpel
Du får et overskueligt, let, moderne og intuitivt kassesystem.
Valgt af mere end 500 restauranter og cafeer i hele Danmark som deres pålidelige løsning.
UnTill
UNTILL® er skræddersyet til restaurationsbranchen, og vi ved at kassesystemet er hurtigt, stabilt og nemt at gå til.
Håndterminaler
Hos EBM Scandinavia A/S er der mange muligheder for at få tilkoblet en håndterminal til dit kassesystem. Blandt andet er der udviklet apps til iOS, Android, Windows CE og Orderman til dette.
Håndterminalen fra Orderman er specialudviklet til restaurationsbranchen. Håndterminalen imødekommer alle de udfordringer, man som restauratør kan opleve i hverdagen. Orderman 10 og 5 kan blandet andet tabes fra 1,22 meters højde uden der sker en skade på den, displayet kan læses i direkte sollys, og batteriet holder i op til 18 timer.
Læs meget mere om håndterminaler fra Orderman her: Hardware.
Backoffice
Med EBM Scandinavia A/S får du mulighed for at indsamle data i real time, som du kan få adgang til hvor som helst. Det giver dig den fordel, at du hele tiden kan følge med i udviklingen i din forretning uden fysisk at være til stede.
Brugergrænsefladen på EBM Scandinavia A/S UnTill® back-office er det samme som Microsoft Windows brugergrænsefladen. Det er klart, logisk og flot struktureret. Det gør ændring af varer, priser eller beskeder til en barneleg. Når du er i stand til at klare det selv, betyder det mere fleksibilitet, mere effektivitet, og lavere omkostninger.
Webmanagement
UNTILL® Webmanagement er et business intelligence værktøj, hvor du kan nærstudere dine salgstal. Lav dine egne rapporter, sammenlign butikker, kreer dine dashboards, ændre en varepris og følg omsætningen i realtime kontra sidste års omsætning, og meget mere. UNTILL® Webmanagement er en webbaseret cloud-tjeneste, som kan tilgås fra en internetbrowser eller fra UNTILL® Webmanagements app – hvor som helst, når som helst.
Lagerstyring
Aldrig har det været lettere at holde lageret opdateret. Uden besvær har du overblik over den aktuelle lagerstatus direkte på varetasterne. Med EBM Scandinavia A/S’ lagersystem bliver der automatiske trukket en flaske vin fra lageret, når du har solgt det antal glas, som flasken indeholder.
Slut med manuel bogføring
UNTILL® e-conomic integration er en 100 % integration mellem de to systemer, hvor dataene kan synkroniseres i real-time eller efter eget valg. Det vil sige at kasseomsætning, kasseafstemninger, kassedifferencer, salg, kundekartotek mm. altid er 100 % opdateret!
Med integrationen fra e-conomic, får du en integration som imødekommer alle din bogholder og revisors krav. Dette gør din daglige bogføring legende let. Den daglige bogføring af alle typer salg sker automatisk, og sparer dig tid for at skulle indtaste manuelt.
Hvis du vil læse mere om e-conomic app’en, så klik her
Køkkenskærm – Giv køkkenet besked
Nu modtager du Bar/køkkenbeskederne på en ny og elegant måde, som giver dig nogle helt nye muligheder/værktøjer til at holde overblikket i et travlt miljø. Hvordan fortæller jeg Peter eller runneren, at bord 2 er klar? Hvad laver mit køkkenområde, hvad laver de andre, hvordan korrigerer vi det på en effektiv måde? Det er ting som UnTill håndterer på en elegant og effektiv måde. Disse ting danner selvfølgelig også grundlag for statistik.
Online Takeaway
Med EBM Takeaway har du mulighed for at dine kunder kan bestille Takeaway online, direkte fra restaurantens egen hjemmeside. Herefter vil bestillingen automatiske blive registreret på kassesystemet, samtidig med at ordren bliver printet i køkkenet, med navn på kunden og afhentningstidspunktet.
Med EBM’s Takeaway løsning kan modulet løbende opdateres med hensyn til maks antal bestillinger indenfor et givent tidsrum. På den måde undgår du at tage mod bestillinger, du ikke kan nå at lave. Læs mere her
UnTill Loyalitet Program
UnTill Loyalitet Program giver dig en række nye muligheder for at skabe mersalg i din forretning. Du kan nu tilbyde dine kunder et magnetkort med jeres logo påtrykt. Kortet kan konfigureres på flere forskellige måder, som vist i listen nedenstående:
Rabat/VIP kort:
Mulighed for at differentiere rabatterne ned på den enkelte vare.
Gavekort
Deponering af penge på et kort, hvorefter kortet kan bruges til betaling.
Personale og firmakort
Et kreditkort hvorpå man kan definere en max. kredit. Kortet kan også kombineres med differentierede rabatter.
Loyalitetspoint
Kan konfigureres på to måder:
- Loyalitetspoint optjenes via varekøb. Pointene kan bruges ved køb af udvalgte pointvarer.
- Loyalitetspoint optjenes via varekøb. Pointene omregnes til penge via en fast kurs og kan bruges ved køb af alle varer. Udbetales ikke kontant